Раніше компресор для більшості вітчизняних автовласників був нездійсненною мрією, а сьогодні на ринку автомобільні компресори представлені у величезній кількості. Вибір досить широкий. Якщо водій захотів нарешті змінити свій ножний або ручний насос на автомобільний компресор, то проблем не виникне. Головне, щоб компресор був якісним. Не купуйте пристрій з дуже низькою ціною, дуже часто такі компресори виходять з ладу після декількох застосувань і приносять водієві лише розчарування і додаткові витрати.

У наш час у багатьох людей машина не розкіш а засіб пересування, так що у кожного власника пересувного засобу повинен бути автомобільний компресор, в даній статті розглянемо питання: як вибрати автомобільний компресор. Розберемо які бувають компресори і який краще вибрати.

1) Продуктивність - вимірюється в літрах за хвилину. Чим більше показник - тим швидше буде накачані колеса. Намагайтеся підібрати «золоту середину», так як зазвичай з ростом цього показника зростає і ціна автомобільного компресора.

2) Максимальний тиск - яке забезпечує компресор (вимірюється в атмосферах). Для легкових автомобілів досить від 3 атмосфер і це значення забезпечують практично всі моделі.

3) Спосіб підключення - або через прикурювач або безпосередньо через клеми акумулятора. Перший зручніше, другий надійніше. Пам'ятайте, потужні компресори варто підключати тільки через клеми, щоб не зіпсувати прикурювач.

4) Довжина шнура - потрібна така, при якому вільно отримуєте до всіх коліс. Існують моделі з акумулятором, але тоді потрібно зрозуміти, наскільки буде вистачати заряду акумулятора.

5) Відмітки на шкалі манометра і її крок. Намагайтеся вибирати манометри, які не мають позамежних величин тиску; вибирайте манометр з ціною поділки в 0,1 атмосфер.

За різновидом, автомобільні компресори діляться на мембранні і поршневі.

Основою роботи мембранного компресора є стиснення повітря, досягається шляхом здійснення зворотно-поступальних рухів мембраною. Головний робочий елемент такого компресора - гумова мембрана, яка зафіксована між циліндром і кришкою компресора. Мембранні компресори не користуються великою популярністю у водіїв, так як працювати з ними при низьких температурах дуже важко. У холодну пору мембрана стискається, твердне і руйнується при подачі навантаження. Мембранні компресори найчастіше використовуються влітку для накачування велосипедних шин, які не вимагають високого тиску.

Поршневий тип має власну камеру стиснення з поршнем. Зовнішній вигляд таких пристроїв практично ідентичний, але всередині відмінностей набагато більше. Отже, в даному випадку найважливіший аспект - матеріал, а також якість виготовлення поршня і герметичності, металевий вал повинен бути закріплений сталевий шатуном. Але багато автовиробників замінюють високоякісну сталь, використовують звичайну оцинковану, а деякі і зовсім роблять життєво важливі деталі з пластика. Природно, такі пристрої швидко зношуються і ремонту не підлягають.

Вибираючи автомобільний компресор для свого автомобіля, вивчіть всі характеристики приладу і додаткові функції, зіставте їх зі своїми потребами, а головне не економте на якості, адже саме від нього буде залежати тривалість терміну експлуатації автомобільного компресора.